• Suma w górę: 107945 m

Wykres roczny blog rowerowy daras.bikestats.pl

Niedziela, 14 sierpnia 2011 Kategoria szosa

szosa

W dniu dzisiejszym pojechałem mój pierwszy trening z szosowcami z Rzgowskiej,do tego kroku namówił mnie kolega Tomasz,krok dość desperacki ale trzeba kiedyś zacząć;)Początek dość spokojny,po około 2 km. zaczęła się jazda,tętno skoczyło do 95%HRmax. ale jakoś szło,niestety tępo wzrastało z minuty na minutę,po 10 km. mój puls sięgał 100%HRmax. nie miałem złudzeń że całej trasy w grupie nie dojadę,ale te czterdzieści km. dam radę,niestety na 23 km. zgasło mi światło,masakra, 104HRmax i dłuższa jazda na 100% spowodowało zakwaszenie nóg i próba gonienia grupy nic nie dała,odpuściłem.Cóż,trzeba próbować jeździć w takim tępie,odjadą mi raz,drugi,trzeci w końcu da się radę;)
Resztę treningu skończyłem z kolegą Tomaszem(znowu chłopaka spowolniłem),może luźniej ale z Tomkiem spokojnego treningu to nie ma,ale chyba o to tu chodzi;))
Całkowity czas treningu z przystankami odczytany z pulsometru to 4h.08min.